Quant aprenem de la naturalesa quan sortim a descobrir-la!

8.11.2021

De P-3 a P-5 vam anar a la granja d'excursió!

El divendres 29 d'octubre, els alumnes de P-3, P-4 i P-5 vam marxar a diferents granges a endinsar-nos en la natura i a conèixer, de més a prop, als animals.

Els alumnes de P-3, vam gaudir molt de la natura, ens vam familiaritzar amb els elements de la tardor i vam conèixer als nostres companys i a les mestres en un entorn diferent.

Els de P-4 vam gaudir de la visita a La Granja Les Pedreres i de l'activitat sensorial organitzada. Vam experimentar i manipular les textures dels diferents tipus de menjar dels animals. Vam aprendre el vocabulari típic del món ramader i vam gaudir del prat i la natura explorant nous jocs.

Pel que fa als de P-5, vam anar a la Granja Can Pere, a Sant Pere de Ribes! Vam fer una ginkana ambientada en tribus índies, vam visitar la granja i vam recollir plantes aromàtiques. Cadascú ens vam portar la nostra bosseta d'olor.
Noticies recents
Així tenim cura de l'hort d'Avantis

Hi anem un cop per setmana
La Keila arriba a Avantis!

La gosseta del projecte Dog's&Friends va venir a conèixer els alumnes, per primera vegada, a l'escola
Experta en Psicomotricitat a Llar d'Infants

A la Llar d'infants de l'escola tenim una experta en Psicomotricitat que cada dilluns ens imparteix una classe especialitzada.