La Keila arriba a Avantis!

8.11.2021

La gosseta del projecte Dog's&Friends va venir a conèixer els alumnes, per primera vegada, a l'escola

La setmana passada, la Keila -la gosseta del projecte Dog's & Friends- va venir a conèixer els alumnes, per primera vegada, a l'escola!

L'activitat consistia en l'establiment del vincle, que és el pas previ per treballar les emocions i on es recolza tot el projecte Dog’s & Friends.

Per familiaritzar-nos amb la Keila, vam jugar amb ella mitjançant unes fitxes. En elles hi havia escrita una paraula de la vida quotidiana. D’aquesta manera, els menuts havien d'explicar la seva experiència relacionada amb la temàtica de la fitxa i, més endavant, la Marta -experta del programa- explicava la de la Keila. Així trobaven el seu punt de connexió. Finalment, la Marta ens va ensenyar alguna de les seves habilitats.

Ha estat un plaer Keila. A la següent sessió més i millor!
Noticies recents
Així tenim cura de l'hort d'Avantis

Hi anem un cop per setmana
Quant aprenem de la naturalesa quan sortim a descobrir-la!

De P-3 a P-5 vam anar a la granja d'excursió!
Experta en Psicomotricitat a Llar d'Infants

A la Llar d'infants de l'escola tenim una experta en Psicomotricitat que cada dilluns ens imparteix una classe especialitzada.