Quatre habilitats que ens obren el món

5.5.2021

A P-4 estem aprenent a parlar amb propietat, saber escoltar, començar a escriure i a llegir. Voleu que us expliquem com ho fem? Seguiu llegint!

PARLAR:
Cada setmana un company ens explica el seu cap de setmana. Què bé em sento compartint amb els altres les meves emocions i experiències.

ESCOLTAR:
Què important és saber escoltar als altres per aprendre, per entendre i estimar-los. Per escoltar hem après a ser pacients, generosos i valorar el silenci.

LLEGIR:
Hem començat a aprendre a llegir i un món ple de lletres ens espera per descobrir moltes històries. Llegim tots plegats i també individualment amb la nostra mestra. Ens hem iniciat amb les vocals i els diftongs. Ara ja podem començar a lligar síl·labes formant paraules.

ESCRIURE:
Hem après a escriure el nostre nom i gaudim practicant amb les nostres primeres paraules. Ho fem de moltes maneres: a la pissarra, a terra amb aigua i un pinzell, al monitor, amb taps, ampolles...

Noticies recents
Jurassic Park aterra a Avantis!

Els alumnes de P-5 vam gaudir de la festa dels dinosaures!

"Tot Circ" visita Avantis

Quines habilitats artístiques tenen els professionals del circ?
Arreveure!

Els més grans d'Avantis s'acomiaden de nosaltres i comencen una nova etapa a Pineda i a Xaloc