Comencem el projecte engrescador Dogs & Friends!

13.10.2021

Aquest any a P-3, P-4 i P-5 rebrem, un cop al mes, una sessió del projecte de la mà de Marta Postigo, professora de Pineda experta en la matèria. En ell treballarem el reconeixement de les emocions i potenciarem l'autoconcepte i la resolució de conflictes mitjançant el vincle humà-animal.

Com ho farem? Amb Keila a classe, la gosseta del projecte, i la nostra professora experta.

Per això, ja hem rebut la nostra primera sessió! En ella hem après com hem de tractar a Keila i a tots els gossos. D'aquesta manera, estarem preparats per rebre-la adequadament, a partir de la segona sessió.

Tenim mil ganes de conèixer-la i aprendre coses noves!
Noticies recents
Així tenim cura de l'hort d'Avantis

Hi anem un cop per setmana
Quant aprenem de la naturalesa quan sortim a descobrir-la!

De P-3 a P-5 vam anar a la granja d'excursió!
La Keila arriba a Avantis!

La gosseta del projecte Dog's&Friends va venir a conèixer els alumnes, per primera vegada, a l'escola