El Pas d'Estendard

25.5.2021

Un dia molt emotiu tant per les nostres alumnes de P-5 d'Avantis com per les de 2n de Batxillerat de Pineda

El dijous passat va tindre lloc el Pas d'Estendard, un acte en el qual les alumnes de 2n de Batxillerat, que ja han finalitzat els seus estudis a Pineda, lliuren l'estendard a les alumnes de P-5 d'Avantis, que passaran a ser les més menudes de l'escola el curs vinent.

L'acte va ser molt emotiu. En primer lloc, Ana Costa, la directora, va rebre les alumnes dels dos cursos a l'explanada de Pineda amb un discurs de benvinguda a les més petites. Seguidament, dues alumnes de 2n de Batxillerat van llegir un conte, escrit per elles, dedicat exclusivament a les de P-5. Més endavant, la promoció YUCCA va realitzar el lliurament de l'estendard on, per acabar, una ex alumna de Pineda es va dirigir a les de 2n de Batxillerat animant-les amb aquesta nova etapa tan bonica que començaran fora de l'escola. Després de l'acte, se'ns dute, totes les alumnes van cantar plegades l'himne de Pineda.
Noticies recents
Arreveure!

Els més grans d'Avantis s'acomiaden de nosaltres i comencen una nova etapa a Pineda i a Xaloc
Natura a tot color!

Mercedes Flores, pintora fauvista-expressionista, ens ajuda a fer un quadre replet de flors als alumnes de P-5
Avantis es subscriu al Projecte Guay-fi, de la Fundació

Avantis es subscriu al Projecte Guay-fi, de la Fundació "Aprendre a Mirar"!

L’objectiu del projecte és posar a l’abast de pares, mares i mestres un conjunt d’iniciatives i activitats variades que ens ajudin a no recórrer a l’ús de dispositius mòbils o digitals