Els alumnes de Llar-2 treballem la psicomotricitat fina

22.3.2021

Us expliquem detalladament com la treballem i quins son els beneficis directes per a l'infant

Com ajuda la psicomotricitat fina a l'infant? Aprofitem els jocs que hem realitzat amb Llar-2 per explicar-vos-ho amb detall. Les activitats consisteixen a agafar pompons amb l'ajuda de les pinces i situar-los dins dels pots; posar peces i canyetes dins de fils; pescar peixos imantats, etc.

Com beneficia a l'infant?

- La motricitat fina ajuda a la coordinació óculo-manual, ja que aquesta està relacionada amb les habilitats motores.

- Potencia el control del domini del moviment muscular aconseguint, així, el moviment precís i coordinat.

- Es treballa la intel·ligència lògica-matemàtica, ja que han de classificar per colors, formes i mides.

- Millora la pressió per fer la pinça escribana i potencien la capacitat d'aprendre a ser i actuar de forma cada vegada més autònoma.

- Exploten la precisió, la força, la tonicitat i la prensió realitzada amb les mans i els dits.

Noticies recents
Jurassic Park aterra a Avantis!

Els alumnes de P-5 vam gaudir de la festa dels dinosaures!

"Tot Circ" visita Avantis

Quines habilitats artístiques tenen els professionals del circ?
Arreveure!

Els més grans d'Avantis s'acomiaden de nosaltres i comencen una nova etapa a Pineda i a Xaloc