Així tenim cura de l'hort d'Avantis

9.11.2021

Hi anem un cop per setmana

Un cop per setmana anem a cuidar el nostre hort. Allà aprenem el nom de les plantes, treballem els fruits típics de l’estació (en aquest cas la tardor) plantem el nostre julivert i reguem i cuidem l’hort. Per acabar, ajudem a netejar el terra de fulles seques, pinyes i pedres. Com ens agrada descobrir coses noves!

Noticies recents
Quant aprenem de la naturalesa quan sortim a descobrir-la!

De P-3 a P-5 vam anar a la granja d'excursió!
La Keila arriba a Avantis!

La gosseta del projecte Dog's&Friends va venir a conèixer els alumnes, per primera vegada, a l'escola
Experta en Psicomotricitat a Llar d'Infants

A la Llar d'infants de l'escola tenim una experta en Psicomotricitat que cada dilluns ens imparteix una classe especialitzada.