Experta en Psicomotricitat a Llar d'Infants

29.10.2021

A la Llar d'infants de l'escola tenim una experta en Psicomotricitat que cada dilluns ens imparteix una classe especialitzada.

A la Llar d'infants de l'escola tenim una experta en Psicomotricitat, Eugenia Creus, que cada dilluns ens imparteix una classe especialitzada.

Aquest dilluns, als nadons de Llar-0, els vam oferir joguines en blanc i negre per tal de millorar la seva visió. Al manipular aquests objectes, l'infant, percep la forma i textura enviant informació al cervell i creant noves connexions neuronals. Sempre els deixem una estona cap per avall perquè vagin reforçant la musculatura del coll, tronc i braços.

Noticies recents
Així tenim cura de l'hort d'Avantis

Hi anem un cop per setmana
Quant aprenem de la naturalesa quan sortim a descobrir-la!

De P-3 a P-5 vam anar a la granja d'excursió!
La Keila arriba a Avantis!

La gosseta del projecte Dog's&Friends va venir a conèixer els alumnes, per primera vegada, a l'escola