Estripar paper de seda....o començar a posar les bases de la lectoescriptura

15.1.2021

Aquesta experiència multisensorial ajuda a desenvolupar la psicomotricitat fina i la coordinació óculo-manual.

Els més petits de la nostra escola gaudeixen estripant paper de seda, una experiència multisensorial. Aquesta activitat és tan senzilla com útil, doncs té una finalitat clara: desenvolupar la psicomotricitat fina i la coordinació òculo-manual, objectius que ens ajudaran a posar les bases del traç i del procés de lectoescriptura, que treballarem més endavant.
Noticies recents
Quatre habilitats que ens obren el món

A P-4 estem aprenent a parlar amb propietat, saber escoltar, començar a escriure i a llegir
A P-3 expliquem un conte amb representació teatral!

L’hem representat ajudant-nos de titelles i d’ombres xineses

"Com sortir-ne amb entusiasme" de la mà de Victor Küppers

El proper dimecres 14 d'abril, a les 20h, tindrem el plaer de rebre la conferència mitjançant el nostre Canal de Youtube