Estripar paper de seda....o començar a posar les bases de la lectoescriptura

15.1.2021

Aquesta experiència multisensorial ajuda a desenvolupar la psicomotricitat fina i la coordinació óculo-manual.

Els més petits de la nostra escola gaudeixen estripant paper de seda, una experiència multisensorial. Aquesta activitat és tan senzilla com útil, doncs té una finalitat clara: desenvolupar la psicomotricitat fina i la coordinació òculo-manual, objectius que ens ajudaran a posar les bases del traç i del procés de lectoescriptura, que treballarem més endavant.
Noticies recents
Jurassic Park aterra a Avantis!

Els alumnes de P-5 vam gaudir de la festa dels dinosaures!

"Tot Circ" visita Avantis

Quines habilitats artístiques tenen els professionals del circ?
Arreveure!

Els més grans d'Avantis s'acomiaden de nosaltres i comencen una nova etapa a Pineda i a Xaloc