Can Montcau ens ha ofert l'oportunitat de gaudir d'un dia en una masia als alumnes de P-4!

8.3.2021

Hem constatat com és d'important l'aigua per viure i donar vida. Sense l'aigua res del que hem vist seria possible.

Hem fet pa i coca de vidre en el forn llenya d'en Joan, tal com es feia abans.
Com bons pagesos hem cuidat dels animals. Hem après que ells ens donen aliments: els ous de les gallines, la carn del porc, la llet de la vaca... Passejant per prats verds hem pogut gaudir d'un bonic entorn natural.

Noticies recents
A P-3 expliquem un conte amb representació teatral!

L’hem representat ajudant-nos de titelles i d’ombres xineses

"Com sortir-ne amb entusiasme" de la mà de Victor Küppers

El proper dimecres 14 d'abril, a les 20h, tindrem el plaer de rebre la conferència mitjançant el nostre Canal de Youtube
Els alumnes de Llar-2 treballem la psicomotricitat fina