Avantis al programa Aula L'H - A Fons

17.12.2021

Els nostres alumnes han sortit al programa treballant disciplines STEAM.

A Avantis també treballem amb els nostres alumnes disciplines STEAM. Volem despertar d'una manera divertida la seva curiositat, capacitat d'observació i creativitat per a descobrir, a través d'elements presents en el seu dia a dia, el gust per la ciència i la tecnologia.

El programa Aula L'H de la televisió de l'Hospitalet de Llobregat es va endinsar a alguna d'aquestes activitats que els nostres alumnes van realitzar amb les professores Gosia i Raquel.

Us deixem l'enllaç perquè gaudiu de l'experiència.

Noticies recents
Així tenim cura de l'hort d'Avantis

Hi anem un cop per setmana
Quant aprenem de la naturalesa quan sortim a descobrir-la!

De P-3 a P-5 vam anar a la granja d'excursió!
La Keila arriba a Avantis!

La gosseta del projecte Dog's&Friends va venir a conèixer els alumnes, per primera vegada, a l'escola