Arrenca el projecte Singapur a Avantis

9.11.2020

Els alumnes de P-5 aprenen matemàtiques basant-se en el raonament i en la seva aplicació a la vida ordinària.

Avantis comença aquest curs un nou projecte d’aprenentatge de les matemàtiques anomenat Singapur. Aquesta iniciativa pretén apropar les matemàtiques als alumnes a través del raonament, la comprensió i la seva aplicació en la vida ordinària. A Avantis hem elaborat un kit de material individual per tal que cada alumne pugui treballar el procés de resolució de problemes de manera manipulativa.
Noticies recents
Quatre habilitats que ens obren el món

A P-4 estem aprenent a parlar amb propietat, saber escoltar, començar a escriure i a llegir
A P-3 expliquem un conte amb representació teatral!

L’hem representat ajudant-nos de titelles i d’ombres xineses

"Com sortir-ne amb entusiasme" de la mà de Victor Küppers

El proper dimecres 14 d'abril, a les 20h, tindrem el plaer de rebre la conferència mitjançant el nostre Canal de Youtube