Jurassic Park aterra a Avantis!

30.6.2021

Els alumnes de P-5 vam gaudir de la festa dels dinosaures!

El passat divendres dia 18, des de P-5 vam gaudir de la festa dels dinosaures, celebració que vam organitzar per concloure aquest projecte realitzat durant el tercer trimestre.

De bon matí, a l'entrada de l'escola ens van sorprendre les professores del curs vestides de dinosaures. Els alumnes també van arribar disfressats. Va ser una jornada molt divertida, plena d'activitats, jocs, balls i carreres al pati.
Noticies recents
Avantis al programa Aula L'H - A Fons

Els nostres alumnes han sortit al programa treballant disciplines STEAM.
Així tenim cura de l'hort d'Avantis

Hi anem un cop per setmana
Quant aprenem de la naturalesa quan sortim a descobrir-la!

De P-3 a P-5 vam anar a la granja d'excursió!