Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es

10 raons per escollir Avantis

1. Convertim el trànsit de la llar a l’escola en un pas amable i natural per a l’infant, gràcies a l’ambient familiar i acollidor d’Avantis.
  2. Aprenem jugant: tenim la primera aula d’Espanya dissenyada específicament per el treball per racons de joc.
  3. El nostre ensenyament és trilingüe. Cada alumnne cursa més de quatre hores d’anglès a la setmana amb professores natives.
  4. Disposem de la primera ActivTable instal·lada en un centre educatiu del país. Estem a l'avantguarda en l'ús de les Tecnologies de l'Aprenentatge i del Coneixement (TAC).
  5. Cultivem l'interès i el respecte pel medi ambient. Disposem de zones verdes i d’un hort de més de 90m².
  6. Dediquem tota la nostra atenció a cada família i a cada alumne per tal d’aconseguir el màxim desenvolupament de les seves potencialitats.
  7. El nostre equip de professionals docents participa constantment en projectes d'investigació educativa i es forma de manera continuada.
  8. Comptem amb els més de 40 anys d'experiència i tradició en la tasca educativa dels col·legis Pineda i Xaloc.
  9. Apostem per la integració de la vida familiar i professional amb el programa Work and Family (flexibilitat horària, Tiquet-guarderia…).
  10. Oferim als nostres alumnes la possibilitat de continuar la seva formació en els col·legis d’alt nivell acadèmic Pineda i Xaloc.