Voleu col·laborar amb el mercat solidari Alumni?

Voleu col·laborar amb el mercat solidari Alumni?

El proper diumenge 25 d’octubre a les 16h tindrà lloc a l’escola el tradicional mercat solidari organitzat per Alumni Pineda, que té entre els seus objectius col·laborar amb les necessitats de la societat.  L’agrupació ha començat ja una campanya de recollida d’objectes que estiguin en bon estat (llibres infantils, jocs, roba, electrodomèstics, aparells, utensilis de la cuina, coses de puericultura, etc.) per poder vendre’ls al mercat solidari del proper diumenge. També s’agraïrà que, els qui tinguin l’oportunitat, ens posin en contacte a través del correu alumni@pineda.es amb empreses que vulguin posar un estand solidari o desitgin donar els seus excedents per a causes solidàries.

Us esperem a tots al mercat solidari i a la castanyada familiar organitzada per l’AMPA que tindrà lloc el mateix 25 d’octubre a les 17:15h.