Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es

Recta final de solidaritat!

Amb motiu de la festivitat del beat Álvaro del Portillo, que sempre va estar molt implicat en tasques socials, organitzem la darrera campanya de recollida d'aliments del curs, a favor del Banc dels Aliments de Barcelona. La durada de la campanya serà de dues setmanes, fins el 18 de maig. Els comitès d'alumnes de Fes Somriure -l’escola Solidària de Pineda- ajudaran amb la promoció i l'emmagatzematge en paquets.