Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es

Què vol dir treballar per projectes?

Les preguntes que guien el projecte són tres: què sé? Què vull saber? Com ho faré? El treball per projectes afavoreix el pensament i la resolució de problemes, ja que l’alumne ha d’anar fent camí segons els seus interessos, i salvar les dificultats que se li presenten. L’educador l’anima i l’ajuda, però no decideix en el seu lloc. Un cop els nens i nenes s’han endinsat en un projecte, ells en són els protagonistes. Interactuen amb els materials i comparteixen amb els altres el que van descobrint.

A la galeria de fotografies podeu veure els alumnes de P3 fent el projecte de la granja, els de P4 treballant el mar i els de P5, els castells.