Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es

Apunta’t ja a la Festa Infantil Solidària!

El proper dissabte 17 de febrer, coincidint amb la Jornada de Portes Obertes de Pineda i Avantis, celebrarem a l’escola una Festa Infantil Solidària, amb l’objectiu de recaptar fons per al projecte Júlia’s. La festa comptarà amb un circuit de jocs, tallers de manualitats,  túnel del terror... fins i tot karts i un futbolí humà! L’horari serà el següent:

12 a 16h Festa Infantil (organitzada per alumnes voluntàries de Pineda). Preu: 5€/nen

12:30 a 14:30h Botifarrada familiar (organitzada per l’AMPA i els Matrimonis Encarregats de Curs i Col·laboradors). Preu: 5€/persona

IMPORTANT: apunta’t en aquest formulari i convida els teus amics. No t’ho perdis i suma’t ja al Projecte Júlia’s!