Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es

El Projecte Júlia's arrenca amb força!

El projecte Júlia’s neix a Pineda arran de la Júlia, una alumna de Primària que pateix Atàxia de Friedreich, una malaltia degenerativa que actualment no té cura. Les creixents dificultats de mobilitat física de la Júlia desperten la sensibilitat de les seves companyes i de tota la comunitat educativa. Per aquest motiu, llancem el Projecte Júlia’s, una iniciativa de Fes Somriure, l'escola solidària de Pineda.

El projecte té un doble objectiu: d'una banda, la construcció d'una aula d'atenció especialitzada per a la Júlia i per a tots els nostres alumnes que puguin necessitar-la. A més, volem contribuir econòmicament a la recerca d'un fàrmac contra la malaltia, sumant esforços amb la Fundació STOP-FA. Per recaptar fons, les alumnes de Pineda i les seves mares han confeccionat més de mil polseres Júlia’s que ja estan a la venda. Amb el mateix objectiu, el dissabte 17 de febrer celebrarem una Festa Infantil Solidària a l’escola.