Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es

Els alumnes de P-3, P-4 i P-5 realitzen una activitat creativa alhora que gaudeixen d'un dia assolellat!

Els alumnes de P-3, P-4 i P-5 aprenen el que és una ombra de forma molt creativa. Les ombres apareixen on no arriba la llum, veient-se en color negre. L'ombra d'un objecte té la mateixa forma que aquest perquè els rajos de llum dibuixen la silueta de l'objecte.

I això va ser el que van viure els alumnes en sortir al pati, cadascun amb un animal, i van descobrir les seves ombres projectades en el paper. Van jugar a experimentar amb la grandària de les ombres. En finalitzar l'activitat es va narrar el conte "L'ombra del ratolí".