Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es
Una gran celebració de la Jornada de les Famílies a Torreciutat

Una gran celebració de la Jornada de les Famílies a Torreciutat

Aquest darrer dissabte, hem pogut participar de la 28 Jornada de les Famílies a Torreciutat. El motiu, no era per menys: celebrar els 50 anys de Pineda presentant-li a la Verge les nostres oracions i ofrenes en nom de totes les famílies de l’escola.

Per fer aquestes ofrenes, les alumnes de 3er de Primària, que recentment han fet la 1a Comunió, van preparar un recull de cartes on explicaven els seus propòsits. A més, els pares i mares també han ofert a la Verge dues cintes amb les peticions per aquest proper any juntament amb un mural ple d’adjectius que descriuen l'escola.

Ha estat una trobada on hem pogut gaudir tots junts.