Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es
Última empenta del curs al Projecte Júlia’s!

Última empenta del curs al Projecte Júlia’s!

Des de FES SOMRIURE, l’escola solidària de Pineda, estem molt satisfets amb els resultats del projecte Júlia’s. Conscients del camí que ens queda per recórrer, volem acabar el curs donant-li una última empenta. Per això us convidem a un aperitiu musical solidari al Port de Tarragona el proper diumenge 17 de juny, per a totes les famílies i amics d’Avantis i Pineda.

Aquesta trobada familiar festiva, de celebració i agraïment, comptarà amb:

- actuacions musicals de famílies i alumnes de l'escola.

- recorregut en "golondrina" gratuït per als primers 50 inscrits.

- taller de polseres Júlia’s.

- projecció de l’audiovisual “Un regal a la nostra aula” fet pel doctor Matilla -principal investigador del fàrmac per a la curació de l’Atàxia de Friedreich-, en col·laboració amb les alumnes de 5è de Primària.

L'entrada al recinte és gratuïta; per recolzar la causa solidària es podran comprar tickets de vermut i aperitiu per 2€ i 3€. Preguem confirmeu la vostra assistència en el següent enllaç.