S’obre el teló i...p-3 en escena!

早上喝白醋胸猛增是真的吗丰胸产品?我也曾试过这种方法,当然是无效的。目前“挤胸法”流行将自己的胸部向内挤出形成乳沟丰胸方法,但长时间挤出乳沟后,乳房内淋巴液的逆流减少或阻止,局部血气恶化粉嫩公主酒酿蛋官网,乳腺增生,长时间的胸部活动受到限制,也会影响正常的呼吸丰胸食物。

S’obre el teló i...p-3 en escena!

Els alumnes de P-3 desenvolupen les intel·ligències múltiples a través del circ, el teatre i el cine, tres tipus d’espectacles que desperten l’interés dels nens i serveixen per fomentar l’aprenentatge a través del joc.

A cada aula hem muntat un racó de l’espectacle, en el qual els alumnes han aportat diversos objectes relacionats amb la temàtica: contes, imatges, màscares, titelles, barrets, trompetes, perruques, pel·lícules, ulleres i més materials per desenvolupar la seva creativitat, disfressar-se i convertir-se en grans actors. L’organització del racó esdevé essencial ja que permet classificar tots els objectes per espectacles diferenciant així el teatre, el cinema i el circ.

L’exercici de disfressar-se i interpretar personatges comporta tant fomentar la imaginació i la desinhibició en els moviments, com posar en pràctica el control de la marxa i l’atenció en el joc. Reproduint situacions imaginàries, els alumnes aprenen a adaptar l’acció i la paraula en situacions improvisades assolint nou vocabulari i escoltant músiques pròpies de cada espectacle artístic.

Un cop a la setmana els nens i nenes de P-3 duen a terme aquesta activitat que tants beneficis té per l’aprenentatge i el desenvolupament acadèmic i personal dels nostres alumnes.

Rolex offers a range of classic and professional watches to cater to different styles. Explore Rolex watch series, choose your favorite model, material, outer ring, dial and strap, there is always one for you, please clickbuy fake rolexChoose your favorite!