Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres

Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres

Aquesta setmana s’ha celebrat a Barcelona el MIF, Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres. Ana Zamorano, Coordinadora acadèmica d’Avantis i Lali Rodríguez, professora de Primària de Pineda, han participat en aquest programa que té com a finalitat contribuir en la millora de la formació incial de mestres.

Amb aquest objectiu, el MIF promou la recerca en docència universitària en els graus de mestres, convoca beques de mobilitat internacional per a professorat universitari d’aquests graus, incentiva l’intercanvi d’experiències i posa en marxa activitats de debat i difusió.