Professionals i directius d’escoles d'Alemanya, Itàlia i Espanya visiten Avantis

早上喝白醋胸猛增是真的吗丰胸产品?我也曾试过这种方法,当然是无效的。目前“挤胸法”流行将自己的胸部向内挤出形成乳沟丰胸方法,但长时间挤出乳沟后,乳房内淋巴液的逆流减少或阻止,局部血气恶化粉嫩公主酒酿蛋官网,乳腺增生,长时间的胸部活动受到限制,也会影响正常的呼吸丰胸食物。

Avantis rep tots els anys nombroses visites de professionals d'altres centres educatius que acudeixen a la nostra escola per conèixer el nostre projecte educatiu i poder ser assessorats per membres de l'equip docent i directiu d’Avantis.

Durant les últimes setmanes han assistit al nostre col·legi professionals de l’escola Canigó de Barcelona, del grup de col·legis italians Famiglia i Scuola (FAES), i de la Farga Infantil, de Valldoreix. Durant les visites, han pogut conèixer amb detall les nostres instal·lacions i contrastar experiències amb la finalitat d'enriquir la tasca educativa que es duu a terme en cada col·legi.

Des de la ciutat alemanya de Limburg, un grup d'estudiants de la Peter-Paul-Cahensly-Schule van viatjar a Barcelona i es van interessar per la nostra innovació en les metodologies d'aprenentatge i pel paper educatiu de les instal·lacions.

A més, el director i el coordinador de TIC de l’escola Arrels de Badalona van visitar Avantis per conèixer el funcionament de la Activ-Table, la primera taula electrònica de Promethean que s'instal·la en un col·legi a Espanya i que està situada a l'Aula de Racons d’Avantis.

Rolex offers a range of classic and professional watches to cater to different styles. Explore Rolex watch series, choose your favorite model, material, outer ring, dial and strap, there is always one for you, please clickbuy fake rolexChoose your favorite!