Participem activament en la formació de futures professionals de l’educació

早上喝白醋胸猛增是真的吗丰胸产品?我也曾试过这种方法,当然是无效的。目前“挤胸法”流行将自己的胸部向内挤出形成乳沟丰胸方法,但长时间挤出乳沟后,乳房内淋巴液的逆流减少或阻止,局部血气恶化粉嫩公主酒酿蛋官网,乳腺增生,长时间的胸部活动受到限制,也会影响正常的呼吸丰胸食物。

Participem activament en la formació de futures professionals de l’educació

Un grup d’alumnes de tercer del Grau d’Educació Infantil de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC) posen en pràctica la seva formació pedagògica a la nostra escola. Supervisades per la professora encarregada, aquest divendres han entrat en un aula de P-5 per a posar a prova els seus coneixements sobre el  treball per projectes.

El treball per projectes no és només una manera de treballar, sinó també és una nova concepció sobre com aprenen els alumnes. Ells són els protagonistes en el seu  propi procés d’aprenentatge. La dinàmica del treball per projectes és la següent: els nostres alumnes, per consens, trien un tema a tractar i fan un recull de tota  aquella informació que ja tenen; això és el que anomenem “coneixements previs”. Després plantegen què es allò que els agradaria conèixer millor. El seu interès fa que l’aprenentatge sigui significatiu.

El treball per projectes afavoreix la presa de decisions: proposar, argumentar i triar; també practiquen el tractament i transmissió de la informació: recerca, organització per tal de fer-la comprensible, elaboració i interpretació. Per ultim treballen l’auto-avaluació, que els ajuda a ser conscients d’allò que han après i allò que no.

Aquest mètode d’aprenentatge forma part dels nostre projecte educatiu i el posem en pràctica constantment. És per això que resulta un plaer poder contribuir de manera activa, amb la nostra experiència, en la formació de les futures professionals en Educació Infantil.

Rolex offers a range of classic and professional watches to cater to different styles. Explore Rolex watch series, choose your favorite model, material, outer ring, dial and strap, there is always one for you, please clickbuy fake rolexChoose your favorite!