" /> Els alumnes de P-3, P-4 i P-5 van visitar la granja de Can Gel,  Can Montcau i el Castell de Montjuic.

" />
Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es
Observació i experimentació a les sortides culturals

Observació i experimentació a les sortides culturals

El contacte amb la natura és una de les millors fonts d’aprenentatge. Per aquest motiu, un cop al trimestre els nens i nenes d’Avantis gaudeixen d’una sortida on poden consolidar alguns coneixements apresos a l’aula. Aquest trimestre han visitat  la granja de Can Gel (P-3), Can Montcau (P-4), i el Castell de Montjuic (P-5).

Més fotos de la sortida: ÁLBUM