Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es
Mètode Tomatis i creativitat a P4

Mètode Tomatis i creativitat a P4

El Mètode Tomatis és un enfocament d'estimulació neurosensorial on mitjançant la reeducació de l'escolta, es modifiquen la música i la veu per captar l'atenció del cervell i així poder desenvolupar facultats motores, emocionals i cognitives. A més, aquest mètode ajuda a desenvolupar la memòria, la concentració i la creativitat dels nostres nens. En aquesta sessió la classe de P4B està creant, descobrint i imaginant a partir d'una fulla de tardor sobre un paper en blanc. S'ho han passat molt bé! Mireu quins dibuixos tan macos!