Més de 100 persones apuntades al viatge a Madrid amb Avantis i Pineda!

Més de 100 persones apuntades al viatge a Madrid amb Avantis i Pineda!

Com ja sabeu, amb motiu de la beatificació de Don Álvaro del Portillo, successor de Sant Josepmaria, Avantis i Pineda organitzen una peregrinació a Madrid els dies 26, 27 i 28 de setembre per totes les famílies i amics de l’escola. Tal i com us hem informat, hem posat en marxa una pàgina web (www.donalvarom2014.es) en la qual hi trobareu informació sobre Don Álvaro, les diferents activitats que s'organitzen per conèixer la seva figura i on us podeu inscriure al viatge.

Amb molta il·lusió us comuniquem que hi ha més de 100 persones que ja han reservat la seva plaça per assistir a la beatificació amb la nostra escola. Abans de divendres us informarem sobre els preus de la peregrinació, us animem a que consulteu els detalls del viatge a la web i a que reserveu la vostra plaça per viatjar a Madrid amb la vostra família, amb amics i amb aquesta gran família que és Avantis.