Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es
L'oïda, porta d'entrada al cervell

L'oïda, porta d'entrada al cervell

Tomatis és un mètode d'estimulació neurosensorial enfocat a desenvolupar les aptituds de cada nen. Les sessions d'escolta Tomatis influeixen d'una manera directa en la cognició, la memòria, el pensament i la percepció espacial. És un treball pedagògic que beneficia l'atenció, la comprensió, les habilitats motrius i cognitives i les aptituds personals.

Al mateix temps que fan les sessions d'escolta (amb música de Mozart o cant gregorià), els nens juguen, treballen, dibuixen, descansen. Als nens i nenes de P4, per exemple, els encanta fer puzzles quan van a Tomatis. Això crea un bon clima a l'aula, on tots se senten contents i tranquils. De vegades, atents a la música, identifiquen quin instrument està sonant i ho verbalitzen, contents d'haver-lo reconegut.