Les alumnes de P-5, amb un peu a Pineda

Les alumnes de P-5, amb un peu a Pineda

Cada any es celebra a Pineda un acte especialment entranyable: el pas de l'estendard. En aquest esdeveniment, les estudiants de 2n de Batxillerat lliuren el seu estendard i el seu nom de promoció a les alumnes de P-5 d’Avantis que l'any que ve cursaran 1r de Primària a Pineda.

Durant la cerimònia, que ha tingut lloc aquest matí al Saló Albella, les alumnes de 2n de batxillerat han dedicat unes paraules a les més petites: els han donat la benvinguda  a l’escola i els han explicat què significa ser de Pineda.

L'Agrupació d'Antigues Alumnes de Pineda, presidida per la Marga Romero, també ha participat en aquest acte, donant la benvinguda a les ja gairebé antigues alumnes d’una agrupació que les espera amb molta il·lusió i grans projectes.