" /> La professora Sara Abad reflexiona sobre la tasca educativa que es porta a terme a les llars durant el confinament.

" />

早上喝白醋胸猛增是真的吗丰胸产品?我也曾试过这种方法,当然是无效的。目前“挤胸法”流行将自己的胸部向内挤出形成乳沟丰胸方法,但长时间挤出乳沟后,乳房内淋巴液的逆流减少或阻止,局部血气恶化粉嫩公主酒酿蛋官网,乳腺增生,长时间的胸部活动受到限制,也会影响正常的呼吸丰胸食物。

"L'entorn familiar proporciona un ambient segur on el temps d'aprenentatge és il·limitat "

El confinament és una situació excepcional que ens ha posat a prova sense simulacres previs. Temps en què moltes de les famílies es sobreposen al duel o a la desestabilització laboral i econòmica. Aquesta capacitat de sobreposar-nos, de resiliència que dirien els psicòlegs, és la que ens portarà a superar qualsevol realitat de nova normalitat.

No tenim el control d'aquesta ni d'una altra nova amenaça, però sí que podem posar control a les nostres actituds i respostes mentre vivim les diferents situacions. A cada llar es descobreixen herois i heroïnes que adapten la seva realitat dia a dia, en funció de l'escenari, fent contribucions socials i familiars necessàries, que els exigeixen reposar-se i seguir. En aquest article voldria destacar el paper dels pares i mares, que estan col·laborant i ajudant a donar continuïtat a la tasca educativa que ja compartien amb l'escola, però de manera molt diferent.

Des del meu punt de vista, com a docent i mare, he de dir que és sorprenent l'esforç i els beneficis aconseguits davant aquesta situació adversa. Ens està permetent valorar la preparació que porten els alumnes, les famílies, el professorat i la institució-escola en sí, per poder donar les respostes que s'estan donant.

Aquesta situació adversa també ens està permetent trobar aspectes educatius que tenen una incidència més gran i més natural. Em refereixo, entre altres temes, a l'ús de les noves tecnologies, la gestió del temps i hàbits d'ordre necessaris i tants aspectes que estan prenent més rellevància en la convivència familiar i social. Tota la família utilitza els espais de casa per realitzar les diferents accions del dia, el temps d'estar a casa ja no és sinònim de descans o d'oci, i el mateix passa amb l'ús de les noves tecnologies de comunicació que ens estan col·locant en condicions òptimes per aprendre/ensenyar a utilitzar-les millor. L'entorn familiar proporciona un ambient segur, positiu, integrat en la vida real, on el temps d'aprenentatge és il·limitat, on la passió i l'autonomia fan que l'alumne sigui corresponsable del seu propi procés d'aprenentatge. La família és també garantia del respecte a l'evolució pròpia i individual de cada fill.

No coneixem quines seran les exigències de la "nova normalitat escolar", però haurem de buscar l'equilibri. I per això, els diferents agents de la comunitat educativa han d'anar identificant punts de trobada, objectius comuns i respostes necessàries en que les exigències mínimes permetin una adequada oportunitat d'aprenentatge dels nostres fills. Podem dir que un equilibri en aquest nou escenari serà aquell en que es brindi una escolaritat a l'abast de tots: alumnes, docents, famílies i institució escolar. I on l'escolarització afavoreixi la fortalesa de relació de la família i potenciï les habilitats i talents dels fills.

És un gran repte el que tenim per davant i val la pena aprofitar-ho!

Rolex offers a range of classic and professional watches to cater to different styles. Explore Rolex watch series, choose your favorite model, material, outer ring, dial and strap, there is always one for you, please clickbuy fake rolexChoose your favorite!