La Vicedegana d’Educació Infantil de la UIC visita Avantis

早上喝白醋胸猛增是真的吗丰胸产品?我也曾试过这种方法,当然是无效的。目前“挤胸法”流行将自己的胸部向内挤出形成乳沟丰胸方法,但长时间挤出乳沟后,乳房内淋巴液的逆流减少或阻止,局部血气恶化粉嫩公主酒酿蛋官网,乳腺增生,长时间的胸部活动受到限制,也会影响正常的呼吸丰胸食物。

La Vicedegana d’Educació Infantil de la UIC visita Avantis

La Vicedegana d’Educació Infantil de la Facultat d’Educació de la UIC, Maite Fuertes, ha visitat aquesta setmana Avantis per tal de conèixer amb més profunditat les nostres instal·lacions i el projecte educatiu del centre.

Durant la seva visita, hem pogut intercanviar opinions sobre les metodologies d’avantguarda que apliquem a Avantis com per exemple  la Teoria de les intel·igències múltiples, la Pedagogia científica de Maria Montessori o el treball per projectes, molt refelectit en la Setmana Monogràfica.

Anualment, nombroses alumnes de Magisteri de la UIC sol·liciten realitzar les seves pràctiques universitàries a Avantis. La Maite Fuertes juntament amb professorat del col·legi, han pogut reflexionar i treballar sobre l’itinerari d’aprenentatge d’aquestes alumnes en el nostre centre.

Rolex offers a range of classic and professional watches to cater to different styles. Explore Rolex watch series, choose your favorite model, material, outer ring, dial and strap, there is always one for you, please clickbuy fake rolexChoose your favorite!