La setmana monogràfica, un motor d’aprenentatge

早上喝白醋胸猛增是真的吗丰胸产品?我也曾试过这种方法,当然是无效的。目前“挤胸法”流行将自己的胸部向内挤出形成乳沟丰胸方法,但长时间挤出乳沟后,乳房内淋巴液的逆流减少或阻止,局部血气恶化粉嫩公主酒酿蛋官网,乳腺增生,长时间的胸部活动受到限制,也会影响正常的呼吸丰胸食物。

La setmana monogràfica, un motor d’aprenentatge

En el marc del nostre Projecte Educatiu neix la Setmana monogràfica, una setmana en la que totes les activitats de l’escola giren al voltant d’una mateixa temàtica cultural o un centre d’interès. Durant aquests dies, es treballa el tema des de diferents àmbits a través de les intel·ligències múltiples.

2014 és el XX aniversari de l’Any Internacional de La Família i per celebrar-ho a Avantis hem decidit que La Família serà el tema del monogràfic d’aquest curs.

Es tracta d’una molt bona ocasió per explicar als nostres alumnes la importància de la família i dels seus valors, ajudant-los a descobrir els beneficis que ens aporta a nosaltres i al món sencer.

Acompanyem aquesta notícia amb un àlbum de fotos dels preparatius d’aquesta setmana. Podreu veure el resultat final del treball dels alumnes el proper dia 9 de març, a la Jornada de Portes Obertes d’Avantis.

Rolex offers a range of classic and professional watches to cater to different styles. Explore Rolex watch series, choose your favorite model, material, outer ring, dial and strap, there is always one for you, please clickbuy fake rolexChoose your favorite!