" /> A Avantis, impulsem la capacitat de pensament i creativitat de cada alumne. Els nens compten amb una capacitat innata per crear. Les seves creacions són pures, ingènues i carregades d'immediatesa expressiva.

" />
Tel: 93 335 50 00 Correus electònics info@avantis.edu.es | ampa@avantis.edu.es
La creativitat ens ajuda a ser conscients

La creativitat ens ajuda a ser conscients

A Pensament i Creativitat fomentem una nova visió que estimula la seva creativitat constructiva i ho fem potenciant una consciència ecològica i de respecte al medi ambient: colors, textures, materials i experiències sensorials que ens ajuden a desenvolupar la sensibilitat creadora.

Tenir cura del medi ambient vol dir també ser conscients des de ben petits que reciclar no és només classificar el que no val, sinó és preguntar-se què pot ser recuperable, aprendre que no tot es compra i tot es tira i que es poden fer coses meravelloses amb material de desfet.

Així els nens a més, imaginen, es pregunten, experimenten, observen, transformen, dialoguen i reflexionen sobre les coses que creen per a l'aula.

Hem de tenir present la cultura del reciclatge creatiu sota un enfocament de curiositat amb la finalitat de fer de l'ecologia una realitat, perquè el nen que se sent lliure respecte a l'expressió creativa se sent més segur a l'hora d'afrontar els seus problemes i no té por de cometre errors i desenvolupar noves idees.