Iniciatives, noves idees i projectes a la reunió de MECS i AMPA d’Avantis, Pineda i Xaloc

Els Matrimonis encarregats de curs i membres de l’AMPA d’Avantis, Pineda i Xaloc van participar ahir en una reunió en la qual es van presentar iniciatives i activitats per a les famílies de l’escola de cara a aquest nou curs. Els MECS i membres de l’AMPA van tenir l’oportunitat de suggerir idees, conèixer millor altres matrimonis del col·legi i fer plans per tal de contribuir a que l’escola sigui un veritable espai de famílies. La sessió va comptar també amb l’aportació d'en Jaume Camps, doctor en Pedagogia, que va parlar sobre educació personalitzada.

Podeu veure més imatges de la reunió AQUI.