Els alumnes de P-3 inauguren la setmana de festivals a Avantis!

Els alumnes de P-3 inauguren la setmana de festivals a Avantis!

Ens acostem al final de curs, i amb ell arriba el nostre gran festival la temàtica del qual és La llum. És una ocasió on els nostres alumnes posen de manifest les seves habilitats psicomotrius.

A través d'aquest petit espectacle, hem pogut treballar de manera integral i globalitzada totes les intel·ligències que posseeix l’èsser humà, donant coherència al  nostre Projecte Educatiu i Curricular.

Entre els continguts treballats destaquem els següents: saber situar-se en un espai determinat, adequar el moviment del cos al ritme de la música, saber valorar el treball en equip i, per suposat, aprendre a gaudir de la música i de la dansa. En aquesta notícia hi podeu veure algunes de les imatges preses durant aquesta setmana, esperem que us hagi agradat i fins el curs vinent!