Avantis aposta per la formació del professorat

早上喝白醋胸猛增是真的吗丰胸产品?我也曾试过这种方法,当然是无效的。目前“挤胸法”流行将自己的胸部向内挤出形成乳沟丰胸方法,但长时间挤出乳沟后,乳房内淋巴液的逆流减少或阻止,局部血气恶化粉嫩公主酒酿蛋官网,乳腺增生,长时间的胸部活动受到限制,也会影响正常的呼吸丰胸食物。

Avantis aposta per la formació del professorat

Amb la finalitat d’oferir a les famílies la millor qualitat educativa de la mà de grans professionals de l’educació, les professores d’Avantis participen anualment en nombroses sessions,jornades i tallers de formació que els ajuden a revisar i perfeccionar l’eficàcia del propi treball. Aquest mes de març, les iniciatives de formació han estat les següents:

- Susana Tarapiella, professora de la Facultat d’Educació de la UIC, va impartir una sessió de formació a les professores d’Avantis sobre noves propostes per l’aprenentatge a través del treball per racons. Aquest tema  resulta especialment interessant a la nostra escola, ja que aquesta metodologia és una part important del Projecte Educatiu d’Avantis;  tan és així que el curs passat vam inaugurar la primera aula d’Espanya dissenyada exclusivament pel treball per racons.

- La setmana passada, la Coordinadora de Famílies d’Avantis, Montse Font, juntament amb la professora Pilu Campuzano, van assistir a la presentació de la càtedra IsFamily Santander (Intergenerational Solidarity in the Family) . Aquesta càtedra, iniciativa de l´Institut d´Estudis Superiors de la Família de la UIC  i que compta amb el suport del Banco Santander, te com a objectiu impulsar la recerca entorn de la família com a àmbit de transferència de recursos entre generacions seguint tres línies d´investigació: economia, educació i salut. La nova càtedra també vol ser un fòrum de pensament i de proposta de polítiques públiques.

- Un equip de professores de Llar d’infants van participar a les “Jornades d’Experiències Professionals Innovadores en l’Educació Infantil”, organitzades per la Facultat d’Educació de Blanquerna.  En aquestes sessions  professionals de diferents escoles tractar temes com  l'equilibri exacte entre l'autonomia i la dependència del nen/a vers l'adult; com triar correctament el material que oferim als nostres alumnes per tal de crear contextos òptims per a que l'infant desenvolupi eficientment el seu procés de desenvolupament i aprenentatge; i per últim, però no menys important, com realitzar cada dia amb la mateixa intensitat i deteniment aquella mirada complexa per tal d'esbrinar quin propòsit té cada nen i nena amb cadascuna de les accions i jocs que és capaç de fer.

Rolex offers a range of classic and professional watches to cater to different styles. Explore Rolex watch series, choose your favorite model, material, outer ring, dial and strap, there is always one for you, please clickbuy fake rolexChoose your favorite!