Aprenem llenguatge musical a través dels sons del mar

早上喝白醋胸猛增是真的吗丰胸产品?我也曾试过这种方法,当然是无效的。目前“挤胸法”流行将自己的胸部向内挤出形成乳沟丰胸方法,但长时间挤出乳沟后,乳房内淋巴液的逆流减少或阻止,局部血气恶化粉嫩公主酒酿蛋官网,乳腺增生,长时间的胸部活动受到限制,也会影响正常的呼吸丰胸食物。

Aprenem llenguatge musical a través dels sons del mar

La intel·ligència musical és la primera que es desenvolupa en la formació de l'ésser humà. Per poder fer crèixer el talent musical dels nostres alumnes, cal oferir-los la possibilitat de conèixer aquesta disciplina des de totes les seves vessants. En aquesta línia, Avantis treballa la música de manera integral, donant resposta a les diferents àrees: ritme, cançó, audició, dansa i llenguatge musical.

Durant aquesta setmana, els alumnes de P-2 han rebut les seves classes de llenguatge musical a l’Aula de música d’Avantis per tal de posar en pràctica una activitat basada en el mar com a centre d’interés.

L’aula de música s’ha transformat en un oceà i els alumnes han pogut sentir les onades del mar i altres sons que aquest produeix associant-los a diferents instruments de percussió que ells mateixos han utilitzat; també han experimentat les diferents qualitats del so: greu-agut, lent-ràpid i fort-fluix. Escoltant cançons pròpies del mar, han fet una petita dansa per prendre consciència de les possibilitats motrius i auditives del propi cos.

Des d’Avantis  animem als pares a cantar cançons als vostres fills i a gaudir d'activitats musicals en família; és una molt bona oportunitat per reforçar vincles afectius i introduir-vos al meravellós món de la música.

Rolex offers a range of classic and professional watches to cater to different styles. Explore Rolex watch series, choose your favorite model, material, outer ring, dial and strap, there is always one for you, please clickbuy fake rolexChoose your favorite!